Sigur te-ai intrebat de ce un site apare pe o pozitie de top in motoarele de cautare si altul apare pe pozitia 4-5 sau chiar pe a doua pagina. Recent, am descoperit doua tool-uri pentru optimizare SEO a site-ului care mi-au devenit indispensabile: WooRank.com si SEO Competitor Analysis Tool
Iata ce date ofera aceste tool-uri de optimizare SEO a site-ului:
WooRank.com analizeaza site-ul si pune la dispozitia userului:
– Un top al prioritatilor pentru site. De exemplu, sa ai un continut mai consistent in cuvinte cheie de interes pentru publicul site-ului si sa promovezi site-ul pe alte site-uri cu trafic mare pentru mai multe backlink-uri. Daca ai un centru beauty care servicii de infrumusetare pentru plaja, poti apela la site-ul www.unica.ro unde sa prezinti aceste servicii impreuna cu adresa web a site-ului centrului beauty. De asemenea, acest tool atrage atentia si asupra optimizarii pentru mobil.
– WooRank.com arata titlul paginii, descrierea (metadescription), headingurile pentru care este indexat site-ul, precum si cuvintele cheie cu o anumita frecventa si de cate ori acestea apar in titlu, metadescription si headinguri elemente importante pentru motoarele de cautare
– Tot aici, gasesti detalii si despre imagini, daca acestea au sau nu descriere si e foarte important sa aiba o descriere care este indentificata de crowlerele motoarelor de cautare.
– Mobile Load time este un alt tip de informatie pus la dispozitia userului de WooRank.com si este un aspect pe care trebuie sa il avem in vedere pentru ca anul acesta cautarile pe mobil au crescut cu 50-60% fata de anul trecut. Este indicat sa imbunatatim experienta userului pe site, indiferent de device.
– Speed Tips – afli daca viteza de incarcare a site-ului ar trebui imbunatatita sau este ok, daca este folosita sau nu metoda de caching sau exista fisiere CSS si JavaScript.
– Traffic Estimations si Traffic Rank ajuta la pozitionarea site-ului fata de alte site-uri, practic afli cat de cautat este site-ul tau.
Din categoria tool-uri de optimizarea SEO a site-ului face parte si SEO competitor Analysis Tool Acesta permite comparatia a doua site-uri pentru acelasi cuvant cheie.
Iata ce poti afla despre site-ul tau:
– Cate imagini cu descriere are site-ul tau fata de site-ul competitorului
– Numarul de link-uri din pagina. Este bine sa fie mai putin de 100 de link-uri
– Daca foloseste Flash si frame-uri in comparatie cu site-ul competitorului
– Textul – care este procentul de text in web page fata de site-ul competitorului
– Heading-urile – sunt analizate in oglinda de la H1 la H6
– Favicon-ul – elementul distinctiv al fiecarui site care apare in tab. Acest element ajuta la indexarea site-ului in fata unui site care nu are fivicon
– Limba – daca vizam publicul din Romania, este indicat ca documentul HTML sa fie in romana si nu in engleza
– Load time – in cat timp se incarca site-ul
Voi ce tool-uri de optimizare SEO a site-ului folositi?
Citeste si despre 5 reguli SEO pentru content