Saptamana incepe cu cateva optiuni noi de targetare, dar si cu ad-uri si poze mai simpatice pe  Facebook si Instagram. Aplicatiile merita downloadate pentru ca ajuta fizic si emotional sa intri in starea de vacanta!

42-24579466sursa foto: thisismoney.co.uk

Noile caracteristici de pe publicul personalizate Facebook va permite “afacerile pentru a ajunge la oameni mai rapid și de a construi un public mult mai nuanțate.”
facebook a crea site-ul web public trafic
“O caracteristică nouă în Ads Manager și putere Editor care permite companiilor să construiască cu ușurință anumite tipuri de public-adică, oameni care nu au vizitat site-ul dvs. într-un timp, sau de oameni care au vizitat anumite pagini ale site-ului.”

Noile feature-uri implementate de Facebook iti permit acum sa ajungi mai usor la publicul tinta si sa construiesti audiente mai nuantate. In Ads Manager si Power Editor poti sa setezi anumite tipuri de audiente: userii care nu au vizitate website-ul tau sau care au vizitat anumite pagini de pe site.

O alta noutate de la Facebook este Multi-Product Ads: permite business-urilor sa afiseze trei produse intr-un singur ad, pe desktop sau pe mobil. Asadar, mai mult brand awareness, dar si un cost CPM care va creste pentru ca multe companii se vor arata interesate de acest tip de ad. Fiecare produs va avea imaginea lui, descrierea si click targetul corespunzator.

Reelagram: Fotografiile de pe Instagram pot fi seate in  role clasice de diapozitive. Mult mai fun 🙂

Moment: O aplicație de iOS, care urmareste automat cat de mult folosesti telefonul in fiecare zi. Daca esti dependent de telefon, poti seta o limita si aplicatia te va anunta cand o depasesti. Buna de luat in vacanta 🙂

Hipe: Această noua aplicatie contine tone de imagini si animatii grupate in categorii, cum ar fi “memes”, distractie, romantism.

sursa: socialmediaexaminer.com

Google baneaza ad-urile cu continut explicit sexual

In luna martie, Google a anuntat ca interzice promovarea de continut explicit sexual in reteaua sa de cautare si pe motorul de cautare. Acum aceasta modificare a politicii de publicare intra in vigoare. Google Inc a informat in mod oficial partenerii sai de publicitate ca din aceasta saptamana orice ad care ofera enternainment pentru adulti va fi banat, potrivit Daily Tech. Google a postat, de asemenea, un set de linii directoare in ceea ce priveste ad-urile cu continut explicit sexual, acestea pot fi reprezentari grafice de acte sexuale; continut cu teme sexuale, inclusiv abuz sexual asupra copiilor, precum si servicii care pot fi interpretate ca furnizoare de acte sexuale in schimbul unor recompense. Google AdWords Keyword Planner arata ca mai mult de 350 de milioane de cautari au fost facute in luna mai pentru cuvinte precum: sex, porno, porno gratuit.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *