Situatia economica actuala a determinat schimbari la nivel de strategie de promovare in cadrul companiilor.

Unele companii au taiat pur si simplu bugetele de PR, considerandu-le inutile in aceasta perioada. Cea mai mare greseala as spune, e o solutie sa le reduci, nu sa le tai definitiv intr-un moment cand ai nevoie sa fii cunoscut si sa fii pe primul loc in topul preferintelor.
PR-ul este acum un ajutor de nepretuit pentru ca mesajul trebuie sa ajunga la publicul vizat in mod corect, la un moment bine stabilit (nimeni nu-şi mai permite irosirea banilor). O agentie de PR profesionista nu da gres in atingerea acestui obiectiv si adapteaza mesajul si strategia de comunicare in functie de fiecare canal de comunicare.

Alte companii recunosc valoarea PR-ului si mizeaza pe o promovare basic in cadrul careia au in vedere cresterea transparentei, raspunsul la nevoile clientilor, prezenta constanta in mass-media a ambasadorilor brand-ului (vezi reclama la Vodafone, cu simpaticul CRBL 🙂 ). Practic companiile pun tot mai mult semnul egal intre CEEA CE SPUN si CEEA CE FAC.

Indiferent daca au sau nu buget de PR, companiile ignora adesea ca promovarea porneste din interior, din modul in care isi trateaza angajatii, din modul in care ii motiveaza si ii informeaza despre schimbarile interne. Rolul PR-ul este anulat in momentul in care managerii nu inteleg ca angajatii sunt primii ambasadori ai brand-ului.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *