Google a anunțat, pe Google+, un nou raport de la distanță și opțiuni de licitare bazate pe distanța de căutarea pentru locația de publicitate. Noul raport distanță afișează impresii, clicuri, conversii și mai mult în funcție de distanța de la căutarea de afaceri locale de publicitate “în mile. Acest lucru vă va arăta în cazul în care clienții mai aproape de tine va converti mai mult pe clienții care sunt departe.
Raport Google Distanță Google AdWords introduce Distanța de raportare si extensii de locație Opțiuni de licitare pentru agenții de publicitate
Google este, de asemenea, extinde opțiunile de licitare cu extensii de locație pentru a ajuta agenții de publicitate să liciteze în mod diferit, în aceeași campanie, pentru clienții care sunt mai aproape, comparativ cu cei care sunt mai departe.

Google a anuntat noul Distance Reporting (raportul de distanta) si optiuni de licitare bazate pe distanta dintre persoana care cauta si locatia advertiser-ului. Raportul iti va arata daca clientii aflati mai aproape de tine convertesc mai mult decat clientii care sunt mai departe.

adwords_reports
sursa foto: impulsis.com

Google extinde si optiunile de licitare pe baza de locatie pentru a ajuta advertiserii sa liciteze in mod diferit, in aceeasi campanie, pentru clientii care sunt mai aproape, comparativ cu cei care sunt mai departe. Conform unui studiu, 94% dintre consumatori depind de internet pentru shopping-ul local. Cu extensiile de locatie acum imbunatatite, va fi mai usor pentru consumatori sa descopere si sa viziteze locatia business-ului.

Raportul de distanta pentru extensiile de locatie ofera advertiserilor posibilitatea de a intelege unde ad-urile cu extensii de locatie sunt cele mai eficiente. Acest raport afiseaza impresii, clickuri si costurile pentru distante variabile din jurul locatiei business-ului, pornind de la 1,2 km pana la mai mult de 65 km. Aceste date vor fi de ajutor advertiserilor pentru a decide daca stabilesc un bid mai mare pentru clientii aflati la 1,2 km si un bid mai mic pentru clientii aflati la 65 km departare. Raportul se afla in Tab-ul Dimensions din contul Adwords.

Acum va fi mai usor de setat radius-ul  (raza) potrivit(a) pentru adresa locatiei. Advertiserii pot crea o extensie de locatie cu diferite raze de directionare si de licitare in functie de locatia business-ului lor.

De exemplu: utilizatorii din cartierele Floreasca și Colentina se vor comporta diferit cand vor vedea acelasi ad pentru un magazin de dulciuri cu sediul în Floreasca. Advertiserii pot crea o extensie de locatie de 16 km in jurul business-ului din Floreasca si sa creasca bid-ul cu 10%. Daca in ultimul rezultatele bune vin de la clientii din Colentina, o extensie de locatie de 30 km  poate fi creata in jurul cartierului Colentina si poate fi setata o ajustare a sumelor licitate cu 20%.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *