Misiunea Facebook este sa aduca oamenii aproape si sa construiasca relatii, asa cum precizeaza pe newsroom.fb.com. Una dintre modalitatile prin care isi indeplineste aceasta misiune este afisarea in News Feed a postarilor prietenilor si ale familiei. Cert este ca in urmatoarele luni, echipa tehnica va face update-uri astfel incat sa avem mai multe oportunitati sa interactionam cu oamenii dragi. Iata ce pot face paginile de brand si cum pot fi afectate daca nu isi adapteaza continutul.
Mark Zuckenberg a subliniat acest update pe 11 ianuarie, intr-o postare pe Facebook.
Cum va functiona update-ul
Acum Facebook foloseste urmatoarele semnale pentru a determina cat de sus apare o postare in News Feed: numarul reactiilor, comentariilor si share-urilor.
Ei bine, odata cu update-ul, Facebook va prioritiza postarile care incita la conversatii si interactiuni semnificative intre oameni. Pentru a face acest lucru, va anticipa postarile la care ai dori sa interactionezi cu prietenii si va afisa aceste postari mai sus in News Feed. Postarile care incita la discutii in comentarii pot fi: solicitarea de recomandari pentru o calatorie, un articol sau un videoclip.
De asemenea, Facebook va prioritiza postarile prietenilor si ale membrilor familiei in fata continutului public generat de branduri, companii, agentii media.
Ce inseamna acest update pentru paginile de companie
Spatiul in News Feed este limitat, prin urmare afisarea mai multor postari ale prietenilor, membrilor familiei va duce la afisarea unui numar mai mic de postari ale publisher-ilor sau businessurilor.
Aceste schimbari pot duce la scaderea reach-ului, a timpului de vizionare a unui videoclip, precum si a traficului din Facebook. Este important de precizat ca impactul va fi diferit de la pagina la pagina, influentat de factori precum tipul de continut creat de brand si modul in care userii interactioneaza cu acesta. Vor fi afectate paginile cu postari la care oamenii nu reactioneaza. Paginile care incita la conversatii intre prieteni vor avea rezultate bune in continuare.
Cum putem vedea postarile anumitor pagini
Acceseaza News Feed Preferences si alege See First pentru a vedea postarile paginilor favorite.
Tipuri de content care vor fi in topul News Feed
- Video Live genereaza discutii intre cei care il vizioneaza. Primeste, in medie, de 6 ori mai multe reactii decat videourile obisnuite.
- Postarile de pe grupuri. Oamenii sunt activi pe grupuri, raspund la intrebari, postari, articole.
- Contentul creat de business-urile locale care posteaza update-uri relevante si creeaza evenimente.
- Stirile care incita la conversatii.
No related posts.