Site-ul este fereastra companiei. Aici vizitatorii iau decizia de a cumpara si vanzarea are loc. Fiecare pagina trebuie sa ofere vizitatorilor motive pentru a face business cu tine, ca manager al companiei, si indrumari de a trece la actiune precum “Cumpara acum!” sau “Contactati-ne!”
De ce să ai un site de companie?
1. Este aşteptat. Iti poti imagina un business care nu are site? Asta se intampla in anii ’90. Viitorii consumatori vor fi frustrati daca nu gasesc site-ul companiei pe care o urmaresc pe Twitter. Pe masura ce se mareste numarul de canele de comunicare, se maresc si asteptarile.
2. Este eficient. Un site poate să multiplice numarul oamenilor pe care compania ta ii influenteaza. Sa zicem ca vinzi obiecte de arta intr-un magazin dragut. Cati clienti poti sa servesti in acelasi timp? Doi? Trei? Cati oameni iti viziteaza site-ul in acelasi timp? Sute, mii, poate chiar sute de mii. Pot sa vada produsele tale, sa faca cumparaturi si sa le dea share prietenilor.
3. Converteste! Un website poate converti vizitatorii, pe care ii atragi folosind canale social media, in consumatori. Poti sa atragi multi fan pe Facebook si Twitter, dar nu se pot converti.