Odata ce ai dobandit arta atragerii si conversiunii prin intermediul retelelor de socializare, trebuie sa transformi succesul intr-un magnet de atractie.
Exista doua etape ale procesului de transformare:
1. Trebuie sa-ti faci bine job-ul. Nu poti transforma o experienta nefericita intr-un tool de atractie. Sa spunem ca vinzi un blender si acesta are o defectiune. Clientul incearca sa-l returneze, dar vanzatorii super aglomerati spun ca nu primesc produsele inapoi. Nimeni nu te va lauda. Daca iti vei face treaba bine oamenii te vor lauda. De exemplu, un magazin care vinde online mancare pentru caini merge dincolo de simpla comercializare si livreaza acasa hrana pentru niciun cost suplimentar. Daca unui caine nu ii place un anumit tip de mancare, angajatii ajuta stapanul sa ii gaseasca un fel de mancare care ii place. Este mai mult decat un simplu magazin online, devine un consilier pentru proprietarii de caini.
2. Foloseste succesul pentru a atrage si mai mult succes. Aceasta presupune sa spui povestea clientilor, traita prin intermediul produselor si serviciilor pe care le oferi. Experientele placute postate pe Facebook vor fi share-uite de fani.
Povestile si experientele placute te pozitioneaza ca un specialist in domeniu, atrag consumatori noi si ii ajuta sa se decida sa cumpere.
Tool-uri pentru transformare:
– Testimoniale ale consumatorilor si clientilor
– Studii de caz care arata cum un consumator gaseste solutia la problema sa prin intermediul produselor pe care le comercializezi
– Interviuri video cu clientii
– Interviuri audio
– Poze cu clienti zambind