Dupa ce ai dat click pe “Create an event” de pe pagina companiei, trebuie sa urmezi cativa pasi pentru promovarea evenimentului pe Facebook:
sursa foto: entrepreneur.com
1. Alege un titlul atragator! Unii fani primesc cate 5-10 cereri de participare la evenimente si unii dintre ei se uita doar la cele care au un titlu atragator.
2. Creeaza un continut clar si atragator care sa ii determine pe oameni sa inteleaga amanunte despre eveniment si sa-si doreasca sa participe!
3. Mentioneaza data! Fanii mai au si alte evenimente la care trebuie sa participe, asa ca trebuie sa-si planifice agenda.
4. Incurajeaza fanii sa invite si alti prieteni!
5. Nu invita oameni orbeste! Gandeste-te cine ar fi interesat de eveniment si poti sa adaugi in descriere: “Ai fost invitat pentru ca…”
6. Posteaza poze si filmulete video! Ai mai organizat un astfel de eveniment anul trecut? Posteaza fotografii de atunci pentru a determina fanii sa-si doreasca sa participe la urmatoarea editie.
7. Trimite mesaje de “Remember” fanilor care au dat “attending”!