Tweet, retweet, reply, favorite… incet-incet rezultatele incep sa apara pe Twitter si cheia succesului este sa le masori. Primul pas? Seteaza obiectivele apoi foloseste tool-uri de analytics care iti ofera raspunsuri la intrebarea: Cum masor rezultatele pe Twitter.

twitter analyticssursa foto: fscinteractive.com

Iata cateva tips-uri:

1. Seteaza obiective si mobilizeaza toate energiile pentru a le atinge. Vrei mai multi clienti? Vrei sa cresti vanzarile din magazinul online? Sau iti doresti mai multe aplicari pe site la job-uri si inscrieri la newsletter? Stabileste care este scopul folosirii retelei de socializare Twitter pentru a dezvolta strategii eficiente de atragere a audintei si, implicit, cresterea business-ului.


Set goals—and meet them.
Want more customers? To increase in-store transactions? To improve the perception of your brand? Set goals as the first step to develop more effective ways to engage your audience and grow your business.
Don’t be afraid to ask.
Get proactive. Ask your customers if they are following you on Twitter and what they think about your Tweets. Find out if there’s anything you can do differently that would make the experience better or more valuable for them.
Define metrics.
Do some thinking about how you’ll measure your success. Will you track how many followers you get per week or how much your followers interact with your account daily? Here are some metrics to consider:
Follower growth
How many new followers you get every day, week or month.
Follower quality and engagement
How many users interact with your account.
Reach
How many users favorite or retweet your Tweets.
Traffic
How many users go to your site.
Conversion
How many users sign up for your service or buy your product.
Measurement tools.
Twitter Certified Partners
The best products and services to help businesses thrive on Twitter.
Browse our certified partners
Twitter Ads analytics
Our analytics provide the ability to track multiple components of your Twitter Ads activity, learn more about customer behavior and drive better results.
More about analytics
Tweet activity dashboard
Get free access to this enhanced dashboard and see how many times users have viewed and engaged with your organic Tweets. Use these detailed analytics to optimize your content strategy and drive more customer engagement.

2. Nu te teme sa intrebi. Fii proactiv si creeaza un mic chestionar pe Facebook sau pe Twitter in care sa ii intrebi pe fani/followers ce ii atrage la pagina de Twitter, ce le place cel mai mult. Astfel imbunatatesti experienta.

3. Defineste metrici. Cu ajutorul Twitter Analytics Vei urmari cati followers ai pe saptamana sau cati followers interactioneaza cu tine zilnic. Iata ce metrici trebuie sa iei in considerare la capitolul ”Cum masor rezultatele pe Twitter”

– Cresterea numarului de followers

– Cati noi followers ai in fiecare zi, saptamana sau luna

– Engagement-ul followers-ilor

– Reach

– Cati useri au postarile tale ca favorite sau dau retweet

– Traffic

– Cati useri ajung pe site-ul tau de pe Twitter

– Conversii (inscrieri la newsletter, achizitii)

In noul dashboard poti vedea:

– Cum tweet-urile performeaza in timp real
– Comparatii intre impresii (de cate ori un tweet este vazut de pe desktop sau de pe mobil), numarul total de engagements si retweets
– Pagina Tweet details arata cate retweet-uri, reply-uri, favorites, follows, link clicks si media clicks a primit postarea ta.
– Exporta metricile de performanta intr-un fisier CSV unde regasesti datele organice si cele sponsorizate.

* Pe Twitter, nimic nu intervine intre tweet-urile tale si followers. Tweet activity dashboard te ajuta sa creezi content care rezoneaza cu followers, acestia avand abilitatea de a amplifica mesajul brandului prin actiuni precum retweet, mention sau reply. Brandurile care posteaza de 2-3 ori pe zi pe Twitter ating o audienta care reprezinta 30% din numarul de followers. Aceasta indica faptul ca este important sa fim actuali si consistenti in postari pentru a maximixa reach-ul organic.

Tipuri de postari care au succes:

– Subiecte de actualitate, evenimente

– Mentionarea unor nume influente cu volume mare de hashtag-uri in tweets

– Postari cu video si foto

– Fii atent la zilele si orele cand ai cea mai mare rata de engagement si impresii si planifica postarile pentru acele momente

– Analizeaza frecventa postarilor si alege cea mai buna frecventa pentru cel mai bun engagement

Tu ce raspuns ai la intrebarea Cum masor rezultatele pe Twitter?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *