Tweet, retweet, reply, favorite… incet-incet rezultatele incep sa apara pe Twitter si cheia succesului este sa le masori. Primul pas? Seteaza obiectivele apoi foloseste tool-uri de analytics care iti ofera raspunsuri la intrebarea: Cum masor rezultatele pe Twitter.
sursa foto: fscinteractive.com
Iata cateva tips-uri:
1. Seteaza obiective si mobilizeaza toate energiile pentru a le atinge. Vrei mai multi clienti? Vrei sa cresti vanzarile din magazinul online? Sau iti doresti mai multe aplicari pe site la job-uri si inscrieri la newsletter? Stabileste care este scopul folosirii retelei de socializare Twitter pentru a dezvolta strategii eficiente de atragere a audintei si, implicit, cresterea business-ului.
2. Nu te teme sa intrebi. Fii proactiv si creeaza un mic chestionar pe Facebook sau pe Twitter in care sa ii intrebi pe fani/followers ce ii atrage la pagina de Twitter, ce le place cel mai mult. Astfel imbunatatesti experienta.
3. Defineste metrici. Cu ajutorul Twitter Analytics Vei urmari cati followers ai pe saptamana sau cati followers interactioneaza cu tine zilnic. Iata ce metrici trebuie sa iei in considerare la capitolul ”Cum masor rezultatele pe Twitter”
– Cresterea numarului de followers
– Cati noi followers ai in fiecare zi, saptamana sau luna
– Engagement-ul followers-ilor
– Reach
– Cati useri au postarile tale ca favorite sau dau retweet
– Traffic
– Cati useri ajung pe site-ul tau de pe Twitter
– Conversii (inscrieri la newsletter, achizitii)
In noul dashboard poti vedea:
– Cum tweet-urile performeaza in timp real
– Comparatii intre impresii (de cate ori un tweet este vazut de pe desktop sau de pe mobil), numarul total de engagements si retweets
– Pagina Tweet details arata cate retweet-uri, reply-uri, favorites, follows, link clicks si media clicks a primit postarea ta.
– Exporta metricile de performanta intr-un fisier CSV unde regasesti datele organice si cele sponsorizate.
* Pe Twitter, nimic nu intervine intre tweet-urile tale si followers. Tweet activity dashboard te ajuta sa creezi content care rezoneaza cu followers, acestia avand abilitatea de a amplifica mesajul brandului prin actiuni precum retweet, mention sau reply. Brandurile care posteaza de 2-3 ori pe zi pe Twitter ating o audienta care reprezinta 30% din numarul de followers. Aceasta indica faptul ca este important sa fim actuali si consistenti in postari pentru a maximixa reach-ul organic.
Tipuri de postari care au succes:
– Subiecte de actualitate, evenimente
– Mentionarea unor nume influente cu volume mare de hashtag-uri in tweets
– Postari cu video si foto
– Fii atent la zilele si orele cand ai cea mai mare rata de engagement si impresii si planifica postarile pentru acele momente
– Analizeaza frecventa postarilor si alege cea mai buna frecventa pentru cel mai bun engagement
Tu ce raspuns ai la intrebarea Cum masor rezultatele pe Twitter?