“Trebuie sa fim pe Facebook, acolo e toata lumea”, aceasta este scopul care de multe ori duce la crearea unei pagini de companie. Dar scopul nu trebuie sa fie prezenta in sine, ci directia spre care orientezi pagina de Facebook pentru ca, prin intermediul postarilor, sa castigi increderea publicului, sa transformi publicul din consumator in client si sa il mentii fidel.

facebook-hole

Iata trei scopuri ale paginii de Facebook pe care orice companie trebuie sa le aiba in plan:

1. Crearea bazei de fani – utilizatorii Facebook dau like paginii de companie.

2. Mentinerea interactiunii cu fanii, postarea de informatii noi. Un raport al PageLever arata ca multe postari ajung doar la 3,5 – 7%  dintre fani, unele postari nu apar in news feed pentru ca nu au comentarii, like-uri, share-uri.

3. Redirectionarea traficului spre site-ul tau, pentru ca Facebook este doar un instrument pentru a atrage.

Cum sa iti promovezi pagina de Facebook

1. Trimite e-mailuri atat clientilor din baza de date, cat si angajatilor, prin care ii anunti de lansarea paginii de Facebook a companiei. Ii poti ruga sa dea like paginii si sa o recomande prietenilor.
2. Seteaza numele companiei si adresa pentru ca atunci cand asociatii, clientii sunt la sediul companiei sa dea check in, iar prietenii lor sa afle astfel de business-ul tau.
Pentru a seta locul/adresa companiei, trebuie sa mergi la Facebook Places, sa dai click pe Check In si sa alegi din lista cu companii si adrese deja setate. Daca nu o gasesti, da click pe “Add New” si adauga numele companiei si adresa corecta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *