Un mesaj scurt cu indemn la actiune creste sansele sa convertesti in campaniile Adwords. Nu vei atrage vanzari daca folosesti Cauta, Compara, Analizeaza, Vezi – call to action-uri potrivite mai degraba pentru un vizitator nehotarat.

Cuvintele sunt atuul pe Search Network, dar cum ai putea sa atragi atentia pe Display Network pe o pagina destul de incarcata cu text, poze, categorii, widget-uri?

call-to-action


sursa foto: www.seodesignsolutions.com

Iata cateva tips-uri pentru a-ti evidentia mesajele pe Display Network:

1. Pune call to action-ul intr-o caseta care sa domine pagina prin forma, prin culoarea aleasa care trebuie sa fie diferita de restul culorilor folosite in site.

2. Foloseste culori puternice si calde pentru call to action, de preferat rosu. Statisticile spun ca aceasta culoare converteste foarte bine. Orice alta culaore care contrasteaza cu cele din site-ul tau functioneaza de minune pentru call to action.

3. Construieste mesaje call to action in functie de publicul tinta. Intr-un fel te adresezi femeilor: Nu stii cu ce sa te imbraci azi? Comanda rochie crem la reducere!, in alt fel barbatilor: Pasionat de jocuri? Downloadeaza aplicatia pentru mobil! si in alt fel tinerilor petrecareti: Vrei o vacanta cu distractie? Cumpara sejur redus cu 30% in Ibiza. Aceste mesaje trebuie insotite si de poze sugestive 🙂

4. Atrage vizitatorii site-ului cu un mesaj provocator in care sa le promiti ceva (o gratuitate, o reducere, un bonus) care sa fie, desigur, regasite si in pagina de destinatie de pe site: Cumpara, ai livrare gratuita azi! Comanda, primele 3 luni gratuite!

5. Foloseste mesajul call to action impreuna cu produsul, astfel cresti sansele ca vizitatorii paginii sa-si doreasca acel produs si sa-ti urmeze indemnul.

6. Ia in considerare si viziatatorii care nu dau importanta imaginilor si sunt atenti la text, la ce le oferi. Asadar, mizeaza in text pe beneficiile produsului (varietate, unicitate, pret mic, reduceri) si spune-le vizitatorilor ce actiune trebuie sa faca pentru a obtine respectivul produs.

7.  Separa mesajul call to action de restul reclamei! Lasa spatiu in jurul lui si evidentiaza-l cu o culoare puternica, insa nu stridenta. Astfel vei atrage atentia si vei lasa vizitatorului un mesaj clar despre ce trebuie sa faca.

8.  Daca il indemni sa ofere adresa de e-mail, precizeaza in ce scop vei folosi aceasta adresa: de exemplu: pentru a trimite cele mai noi oferte ale saptamanii, discount-uri speciale pentru abonatii la neswletter. Precizand scopul folosirii adresei de e-mail dai transparenta si credibilitate business-ului tau. Nu uita sa garantezi ca datele raman confindentiale.

9. Prioritizeaza call to action-urile! Daca ai mai multe mesaje de transmis publicului tau aranjeaza-le in ordinea prioritatii pentru ca si actiunile care te intereseaza pe tine vor veni in acelasi rand. Dupa ce ai decis ordinea, scoate in evidenta call to action-ul care te intereseaza mai mult.

10. Foloseste rapoarte si Google Analytics sa vezi care dintre tipurile de call to action ti-au adus mai multe conversii si optimizeaza! 🙂

Tu ce tip de call to action-uri folosesti in reteaua Display? Care dintre ele ti-a adus un CTR wow de 1%?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *