Un blog inserat pe un site de companie ajuta la optimizare SEO si este chiar recomandat pentru a crea o legatura cu publicul. Este modalitatea de a te apropia de clienti si de a raspunde intrebarilor lor, oferindu-le detalii de culise si posibilitatea de a interactiona cu CEO-ul companiei. Si aici vine intrebarea: inseram in site un blog de companie sau un blog personal al CEO-ului?
Sursa foto: www.joserodriguez.info
Argumente PRO blog de companie:
– Compania activeaza in domeniul bancar, inginerie, agricultura – de regula in domenii domenii stricte.
– Posibilitatea mai multor membrii ai companiei sa scrie pe blog, pareri diferite, abordari diferite = fidelizarea mai multor tipuri de public.
– Blogul isi propune sa abordeze mai multe arii de expertiza, cu insight-uri de la specialisti din companie.
– Exista o persoana talentata in companie care parca e facuta pentru blogging. Il eclipseaza chiar si pe CEO, iar stilul sau este pe gustul publicului.
– Business-ul este un start-up – este nevoie de concentrarea pe lucrurile inedite pe care le aduce clientului mai mult decat pe personalitatea CEO-ului (mai ales daca acesta nu e cunoscut).
PRO Blog personal numai daca:
– Compania activeaza in domeniul produselor de larg consum: FMCG, beauty, bijuterii, haine – care permit o abordare mai relaxata.
– De succes sunt si blogurile personale ale HR-ilor care ofera insight-uri de pe piata muncii, precum si ale medicilor specialisti (inclusiv psihologii) care prezinta diferite sfaturi pentru o sanatate buna.
– CEO-ul are timp sa scrie personal, astfel blogul sau inserat in site-ul companiei aduce plus valoare brand-ului.
– Autoritatea CEO-ului si experientele sale sunt mult mai valoroase decat experientele angajatilor.
– Ofera o perspectiva personala asupra lucrurilor, arata ca este un om normal cu pasiuni, puncte forte si slabiciuni.
– Prezinta modele in viata, strategii de reusita, se comporta ca un mentor si un lider pentru comunitate.
– Are timp sa modereze comentariile si sa interactioneze cu oamenii.
– Poate invita guest-post celebri pe care ii admira si reprezinta modele pentru public