Dupa ce te-ai asigurat ca audienta ta foloseste LinkedIn si ti-ai creat un profil profesional care scoate in evidenta rezultatele specifice, urmatorul pas este sa fii activ pe LinkedIn. Iata cum:
sursa foto: socialwebqanda.com
Manageriaza contactele:
– Adauga fostii si actualii sefi – sunt persoanele in masura sa te recomande.
– Adauga clientii, daca ai o lista lunga adauga-i numai pe cei cu care ai vorbit la telefon sau/si prin e-mail. Selecteaza-i numai pe cei care iti recunosc numele!
– Adauga contacte din industria in care lucrezi
– Adauga si bloggeri din industria ta sau interesati de produsele tale!
LinkedIn Answers
– Este sectiunea care iti permite sa intrebi, sa primesti raspunsuri, dar si sa-ti arati expertiza. De multe ori, companiile care folosesc LinkedIn Answers cauta referinte.
– Sectiunea este potrivita pentru market research
– Arata expertiza. Atunci cand un membru LinkedIn intreaba ceva, acesta va alege cel mai bun raspuns. LinkedIn foloseste un sistem de rating si ofera puncte persoanelor care ofera cele mai bune raspunsuri. Acestea sunt aratate pe profilul tau cu mentiunea , de exemplu – “Public Relations” (5 best answers). Astfel obtii credibilitate in fata celor care iti viziteaza profilul.
LinkedIn Groups
– LinkedIn Groups este similar cu Facebook Groups si o cale buna de a gasi oameni cu interese similare. Iata cateva avantaje ale grupului.
a) Te lasa sa trimiti InMail membrilor cu care nu esti conectat. Atentie! Dai impresie buna daca profilul tau corespunde cu interesele grupului si nu folosesti acest feature doar ca sa spamezi.
b) Este o cale buna de a comunica cu grupul sau cu organizatia online
c) Daca, de exemplu, faci parte din Grupul Speakerilor, poti fi gasit mai usor de cineva care cauta un speaker.
* Ca sa aderi la un anumit grup, profilul tau trebuie revizuit de un manager. Daca ai intrebari despre un grup poti sa il contactezi pe moderator pe pagina de informatii a grupului.
LinkedIn Events
– Te ajuta sa afli care sunt conferintele si evenimentele din industria ta. Tot aici cauti evenimente si poti vedea care dintre membrii cu care esti conectat au dat attending.