Ora 9.00. Suntem la birou si trebuie sa updatam pagina de Facebook a companiei pentru ca acesta este unul dintre task-urile jobului de PR sau marketing specialist. Trebuie sa aratam prezenta online a companiei inca de la primele ore, sa revenim cu un post pe la pranz, altul pe seara. Dar oare cine ne urmareste? O parte din public poate are accesul la Facebook restrictionat la serviciu, altii sunt prinsi cu intalniri si sedinte de business, unii poate pur si simplu sunt atat de ocupati cu job-ul incat nu deschid pagina de Facebook, postul de la pranz ii prinde la masa, iar cel de seara coincide cu drumul spre casa. Si uite asa se pierd mesajele pe Facebook daca nu tinem cont de profilul angajatului.
Q & A
1. Care este cea mai buna perioada pentru a posta pe Facebook?
R: weekendurile si orele mai lejere, nu cele de varf cum ar fi dimineata (9-10) sau seara (18-19)
2. Cate posturi ar trebui sa public pe zi?
R.: Ori de cate ori vrei, tinand totusi cont si de programul publicului tinta.
3. Ce tip de content genereaza interactivitate?
R: fotografii si statusuri
4. Ar trebui sa pun intrebari fanilor?
R: Intrebarile nu cresc interactivitatea, dar cresc rata de comentarii.
5. Cat de lungi sa fie mesajele-status?
R.: Nu exista nicio corelatie intre lungime si rata de interactivitate.
Ce sa postezi pe Facebook:
1.Video si fotografii
2. Link-uri de pe blog
3. Citate
4. Intrebari despre planuri de vacante
5. Intamplari si stiri interesante din viata companiei
6. Comentarii la evenimente curente
7. Articole referitoare la industria in care lucrezi
8. Intamplari amuzante