Cum sa creezi acea postare convingatoare care sa-ti aduca like-uri, comment-uri sau chiar share-uri de la persoanele cele mai pretentioase din lista ta de fani? Fii natural pe Facebook, mizeaza pe culori, pe fotografii care transmit emotii, fii acolo cand publicul tau cauta acel ceva care sa il faca sa uite de o zi de munca si, mai mult decat atat, creeaza si vinde ceva pe placul publicului tau. Pe Facebook for Business am gasit 10 secrete care sigur iti vor garanta ca postarea ta se va mentine in News Feed.

Keep calm and engage on
facebook engagement

sursa foto: convertwithcontent.com

1. Foloseste postari cu link-uri spre site-ul companiei! Pe Facebook, va aparea titlul paginii de pe site-ul companiei si o imagine atragatoare de pe acea pagina care ii va determina pe fani sa acceseze respectiva pagina. Acum imaginea care este preluata de pe site-ul tau este mai mare decat inainte: are 400×209 pixels, titlul are 1-2 linii, textul – maxim 500 de caractere, iar descrierea produselor vine pe 2-3 randuri.

2. Posteaza imagini si clipuri video captivante! Prin fotografii care reproduc aspecte si situatii naturale din viata, transmiti mesaje si emotii mult mai usor. Textul aferent pozelor sau clipurilor video nu trebuie sa fie mai mare de 250 de caractere. Postarile succinte sunt cel mai bine primite de public.

3. Provoaca publicul la dialog, afla ce parere are despre produsele sau serviciile tale, cum ar vrea sa fie/arate produsul preferat si creeaza un produs pe placul acestuia.

4. Anunta discount-urile si promotiile si posteaza link-uri relevante spre pagina din site unde fanii tai sa gaseasca informatii despre promotii.

5. Ofera acces la informatie exclusiva! Iti poti face fanii sa se simta extraordinar oferindu-le informatii in exlusivitate, noutati despre produse, concursuri, evenimente din viata companiei la care pot participa.

6. Fii actual, posteaza informatii la zi despre evenimente, noutati din viata companiei. Raspunde cat se poate de repede comentariilor! Cu cat raspunzi mai repede, cu atat fanii se vor simti mai atasati de brand.

7. Pregateste calendarul de postari! Este cel mai eficient mod de a mentine contactul cu fanii. Un Facebook plan te ajuta sa postezi cu regularitate, sa ai content interesant si sa nu ratezi evenimentele importante din viata companiei. Posteaza in functie de programul publicului tinta!

8. Programeaza postarile pentru orele cand fanii tai sunt online! Poti afla detalii despre orele cand acestia sunt activi pe Facebook din Page Insights. Fii alaturi de ei exact in momentele in care cauta activ informatii sau vor doar sa se relaxeze.

9. Targeteaza postarile pentru anumite grupuri de fani. Poti lua in considerare sexul acestora, statutul marital, educational, interesele, varsta, locatia, limba.

10. Evalueaza performanta postarilor pe Facebook de pe Page Insights pentru a vedea care sunt postarile cele mai relevante si convingatoare. Astfel iti intelegi audienta si tipul de informatii de care este interesata.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *