Instagram-ul creste constant si sigur. Cele mai recente date arata ca reteaua a ajuns la 253.288 de conturi si 131.547 de conturi active conform Zelist Monitor. Multe companii sunt atrase sa intre pe reteaua de socializare, insa exista o anumita retinere pentru postarea de pe telefonul mobil. Insa exista o multime de avantaje la nivel de brand awareness pe care le pot folosi in avantajul lor.
sursa foto: terminalfour.com
Iata 10 de lucruri pe care trebuie sa le stii pentru Instagram Business Page:
1. Incepe cu un obiectiv bine definit al acestei pagini. Ce vrei sa transmiti prin prezenta ta pe Instagram? De exemplu, poti promova job-urile, prin urmare creeaza bannere atractive cu fotografii care reprezinta diferite profesii si mesaje care contin call-to-action.
2. Evidentiaza calitatile brand-ului. Stabileste anumite aspecte distinctive: culori, logo, format care sa se regaseasca in fotografii pentru a fi usor recunoscute vizual.
3. Echipa de creatie face minuni. Investeste in poze artistice, bine facute, cu mesaje inteligente! Acestea joaca un rol important in atragerea fanilor.
4. La setarea paginii:
– Alege ca fotografie de profil sigla companiei sau un element grafic reprezentativ pentru aceasta. Aceasta trebuie sa fie sugestiva pentru ca va fi decupata si va fi o imagine destul de ica (150X150 de pixeli).
– Include hashtag-uri in text pentru ca cei care nu iti urmaresc pagina sa te descopere mai usor. Sunt recomandate maxim 3 hashtag-uri. Poti alege numele companiei, numele produsului/serviciului, industria, numele orasului
– Mentine o conversatie dinamica cu fanii, pune intrebari si ofera raspunsuri.
– Foloseste filtre pentru editare imagini (foarte util este Layout).
– Posteaza poze din companie cu momente frumoase surprinse.
– Creste numarul de followers folosind functia „Cauta si explorează” (Search & Explore). Cu aceasta functie poti gasi si postari despre brand-ul tau si hashtag-uri populare.
4. Conecteaza Instagram cu alte retele sociale, in special cu Facebook, Twitter, Google+.
5. Posteaza continut variat! Realizeaza o lista cu temele de interes pentru publicul tau. Posteaza foto si text despre produse/servicii, teasere, biroul companiei, angajati, fani, clienti, evenimente, articole. Cel mai potrivit mix este cel intre informatii business si informatii de divertisment care ajuta la fidelizarea fanilor.
6. Spune o poveste prin continutul publicat!
7. Call-to-action! Spune-le fanilor ce actiune s faca dupa mesajul transmis. Directioneaza-i pe pagina site-ului!
8. Testeaza diferite momente ale zilei pentru postari astfel incat sa gasesti cel mai bun timp cand fanii sunt online.
9. Incurajeaza fanii sa posteze pozele lor. Poti sa organizezi un concurs cu poze uploadate de followeri si sa mizezi pe interactivitate.
10. Foloseste tool-uri de masurare a rezultatelor precum Curalate (seamana foarte bine cu Google Analytics) si BlitzMetrics. Vei afla informatii despre numarul de view-uri, like-uri, commment-uri. In plus, afli informatii despre performante raportate la competitori.
Ambele sunt servicii platite, dar atunci cand vine vorba de business si de imbunatatiri pe baza cifrelor, chiar se merita investitia.